close

Call you

作詞/作曲:山田タマル 編曲:山下洋介 歌:山田タマル


Skies,where the blue birds fly
青鳥在天空飛翔
Clouds where the people place their souls on to
人們將自身靈魂放在雲端上
Brighter,the sunshines that go through my tears
明媚的陽光拭去我的淚水
like searching for what heals my sorrows
彷彿在尋找撫平我悲傷的方式

Cry,when the twilight's come
當黎明來臨時哭泣
Rise,when the people's prayer's melt in to
與禱告的人們交織時升起
one,to where we'd been together in the sphere
去那彼此曾經攜手待過的天空
I'm searching for where you are,my soul
我的靈魂正尋找你的所在之處

I don't know how to put my heart belongs to you
我不知該如何將我的心交付於你
I don't know how to love someone expect for you
我不知該如何盼望與你相愛
That is all my world to been had you in my life
擁有你即是我生命的所有
I'll call you all the time
呼喚你自始自終


Skies,where the blue birds cry
青鳥在天空哭泣
Clouds where the people forgot their souls on to
人們遺忘自身靈魂仍在雲端上
Brighter,the sunshines that go through my tears
明媚的陽光舔拭我的淚水
like searching for what heals my sorrows
彷彿在尋找抹去我悲傷的方法


I don't know what was right or wrong for all I've told you
我不知對你所言是對還錯
I don't know what was ture or false that you've said to me
我不知你對我所言是真是假
But it's all my love to believe in you in my life
但一生所有的愛即是相信你
I'll call you all the time
呼喊你自始至終

 

註:山田タマル的Ever be my love目前正在思考如何翻譯中

arrow
arrow
    文章標籤
    山田タマル Call you
    全站熱搜

    優梨ちゃん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()