close

Always in my heart

作詞:山田タマル 作曲/編曲:加騰達也 歌:山田タマル


The way,if it's all predetermined,
命運若早已注定
And the way I should go all my life.
生來我本該如此
I swear to go whatever will be.
無論命途多舛我發誓會勇往直前
'cause there'll be something to see and to find.
因為會有值得追尋的存在


I don't know the meaning of life,
我不瞭解生命的意義
But I know what's truly precious
但我明白真正珍視的是什麼

The way,it leads me to be in love,
命運,讓我墜入愛河
No fear,I can find me always in my heart.
別擔心,我會發現常駐我心

The life,it's not for comparing things
生命,是無法丈量的美
So I hold both of light and shadow.
所以我擁抱了它的光影
The rays of stars will bring me to you
星光引領我至你身邊
Through the dark nights, I see the way to be shined.
劃過黑夜,路途閃耀

I don't know what's right for our lives.
我不知道生命中正確的是什麼
But I know the truth of my love.
但我知曉了我的真愛

The way,if it's all predetermined.
命運若早已注定
And the way I should go all my life.
生來我本該如此
I swear to go whatever will be.
無論命途多舛我發誓會勇往直前
Thus the grace I would had will always in my heart.
因而這份愛早已鏤骨銘心
Thus the grace I would had will always in my heart.
因而這份愛早已鏤骨銘心

arrow
arrow
    文章標籤
    山田タマル Always in my heart
    全站熱搜

    優梨ちゃん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()